23-10-2018 V c zwiedza Warszawę

23 października uczniowie klasy V c wraz z wychowawczynią p. Justyną Zakrzewską i p. Jackiem Wieczorkiem wybrali się na wycieczkę do Warszawy. Mimo, że pogoda zapowiadała się nieciekawie nie zrezygnowaliśmy z podróży. Celem naszej wycieczki było poznanie wybranych zabytków stolicy. W czasie wycieczki podróżowaliśmy środkami komunikacji miejskiej. Przed wycieczką omówiliśmy zasady poruszania się takimi środkami. Podróż zaczęliśmy autobusem 733 spod naszej szkoły. Po dotarciu do Warszawy przesiedliśmy się w tramwaj, a następnie w metro warszawskie. Po Warszawie oprowadzał nas przewodnik, który bardzo ciekawie opowiadał o oglądanych miejscach. Zobaczyliśmy Pałac Prezydencki, Pomnik Mikołaja Kopernika, Kolumnę Zygmunta, Belweder. Na Zamku Królewskim obejrzeliśmy prezentację multimedialną „Zniszczenie i odbudowa Zamku Królewskiego w Warszawie. Kolejnym punktem naszej wycieczki były Łazienki Królewskie. Dojechaliśmy na miejsce tramwajem. Łazienki przywitały nas pięknymi jesiennymi krajobrazami. Zobaczyliśmy Pałac na Wyspie, a także Pomnik Fryderyka Szopena. Na zakończenie naszej wycieczki udaliśmy się kolejnym tramwajem do restauracji McDonalds, a potem autobusem 733 wróciliśmy do domu.