Zespół Szkolno-Przedszkolny
im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ruścu
Sekretariat
(22) 729-81-97
Email
sprusiec@nadarzyn.pl
Rusiec
ul. Osiedlowa 72
05-830 Nadarzyn
Szkoła
Kontakt
Stołówka – informacje
Ogłoszenia
Aktualności
Szkolny zestaw podręczników i programów nauczania w roku szkolnym 2023/2024
Uczniowie
Nauczanie w sytuacji epidemicznej
Klasy ósme – informacje
Pedagog/Psycholog
Ocenianie
Wymagania Edukacyjne
Sposoby sprawdzania osiągnięć edukacyjnych ucznia
Koła zainteresowań i zajęcia wyrównawcze
klasy I – III
Klasy IV – VIII
Dzwonki
Rekrutacja
Rekrutacja do klasy pierwszej
Rekrutacja do oddziałów sportowych
Dokumenty
Dokumenty szkolne
Regulaminy
Procedury
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna
Rodzice
Skład Zarządu RR
Ogłoszenia RR
Uchwały Rady Rodziców
Zebrania rodziców
Konkursy
Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
Harmonogram imprez i uroczystości
Doradztwo zawodowe
Świetlica
Gimbus
Kadra
Godziny dostępności nauczycieli
Historia
Przedszkole
Kontakt
Ogłoszenia
Aktualności
Stołówka – informacje
O nas
Grupy
Ramowy plan dnia
Zajęcia dodatkowe
Kalendarz imprez i uroczystości
Kadra
Historia
Rekrutacja
Dokumenty
Dokumenty przedszkolne
Procedury
Do pobrania
Opłaty
BIP
EPUAP
Deklaracja dostępności
RODO
E – dziennik
Strona archiwalna
Facebook
Szkoła
Kontakt
Stołówka – informacje
Ogłoszenia
Aktualności
Szkolny zestaw podręczników i programów nauczania w roku szkolnym 2023/2024
Uczniowie
Nauczanie w sytuacji epidemicznej
Klasy ósme – informacje
Pedagog/Psycholog
Ocenianie
Wymagania Edukacyjne
Sposoby sprawdzania osiągnięć edukacyjnych ucznia
Koła zainteresowań i zajęcia wyrównawcze
klasy I – III
Klasy IV – VIII
Dzwonki
Rekrutacja
Rekrutacja do klasy pierwszej
Rekrutacja do oddziałów sportowych
Dokumenty
Dokumenty szkolne
Regulaminy
Procedury
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna
Rodzice
Skład Zarządu RR
Ogłoszenia RR
Uchwały Rady Rodziców
Zebrania rodziców
Konkursy
Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
Harmonogram imprez i uroczystości
Doradztwo zawodowe
Świetlica
Gimbus
Kadra
Godziny dostępności nauczycieli
Historia
Przedszkole
Kontakt
Ogłoszenia
Aktualności
Stołówka – informacje
O nas
Grupy
Ramowy plan dnia
Zajęcia dodatkowe
Kalendarz imprez i uroczystości
Kadra
Historia
Rekrutacja
Dokumenty
Dokumenty przedszkolne
Procedury
Do pobrania
Opłaty
BIP
EPUAP
Deklaracja dostępności
RODO
E – dziennik
Strona archiwalna
Facebook
Sekretariat
(22) 729-81-97
Email
sprusiec@nadarzyn.pl
Rusiec
ul. Osiedlowa 72
05-830 Nadarzyn
Procedury
Zarządzenie NR 11 ZSP/SP/2024 z 23.09.2024r. w sprawie wprowadzenia Procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
Załącznik 1 i 2 do Zarządzenia nr 11
Standardy ochrony małoletnich przed krzywdzeniem
Zarządzenie Dyrektora nr 13 ZSP/SP/2024 z dnia 2 października 2024 roku w sprawie wprowadzenia zmian w procedurach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ruścu
Procedura postępowania w przypadku agresywnego zachowania ucznia wobec pracownika szkoły /agresja słowna, agresja fizyczna/
Procedura postępowania w przypadku agresywnego zachowania ucznia wobec ucznia
Zarządzenie Dyrektora nr 7 ZSP/SP/2024 z dnia 30 sierpnia 2024 roku w sprawie wprowadzenia regulaminów i procedur Zespołu Szkolno Przedszkolnego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ruścu
Procedura dotycząca odbierania dziecka przez rodziców żyjących w wolnym związku, w separacji lub rozwiedzionych
Procedura dotycząca postępowania w sytuacji spóźniania się rodziców po dziecko
Procedura dotycząca przypadku, gdy wychowawca otrzymuje informację o zagrożeniu bezpieczeństwa dziecka poza szkołą /dziecko pozostawione bez opieki, zaniedbanie ze strony rodziców/opiekunów
Procedura organizowania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ruścu
Procedura postępowania w przypadku samookaleczenia ucznia
Procedura postępowania na wypadek posiadania lub używania przez ucznia niebezpiecznych przedmiotów na terenie zespołu szkolno-przedszkolnego /dotyczy również przedmiotów pirotechnicznych/
Procedura postępowania na wypadek wystąpienia kradzieży, wymuszenia, paserstwa
Procedura postępowania na wypadek znalezienia w szkole substancji psychoaktywnych
Procedura postępowania w przypadku agresywnego zachowania pracownika zespołu szkolno-przedszkolnego w stosunku do ucznia /agresja słowna, agresja fizyczna/
Procedura postępowania w przypadku aktu wandalizmu na terenie szkoły
Procedura postępowania w przypadku cyberprzemocy na terenie szkoły
Procedura postępowania w przypadku nieodebrania dziecka ze szkoły lub przedszkola
Procedura postępowania w przypadku palenia przez ucznia papierosów/e-papierosów na terenie szkolnym
Procedura postępowania w przypadku podejrzenia ucznia o posiadanie środków odurzających
Procedura postępowania w przypadku podejrzenia, że opiekun jest pod wpływem środków odurzających/alkoholu
Procedura postępowania w przypadku próby samobójczej, pozorowania próby samobójczej lub samobójstwa
Procedura postępowania w przypadku rozpowszechniania przez ucznia w szkole pornografii
Procedura postępowania w przypadku rozpoznania stanu odurzenia ucznia alkoholem, narkotykami, dopalaczami lub innymi substancjami psychoaktywnymi
Procedura postępowania wobec ucznia, który zakłóca toku lekcji
Procedura wydawania opinii o uczniu
Regulamin korzystania w czasie przerwy obiadowej z hali/ sali sportowej
Zarządzenie Dyrektora nr 2 ZSP/SP/2024 z dnia 20 marca 2024 roku w sprawie wprowadzenia regulaminów i procedur Zespołu Szkolno Przedszkolnego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ruścu
Procedura przepływu informacji pomiędzy organami Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ruścu
Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego
Procedura dotycząca możliwości wejścia osoby niepełnosprawnej z psem przewodnikiem lub asystującym na teren zespołu szkolno-przedszkolnego
Procedura dotycząca wejścia oraz przebywania osób na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
Regulamin dyżurów pełnionych przez nauczycieli
Regulamin wycieczek i wyjazdów na zawody sportowe
Regulamin i zbiór procedur postępowania w sytuacjach kryzysowych
Regulamin wypożyczania i bezpłatnego użytkowania podręczników oraz materiałów dydaktycznych
Regulamin dokonywania wpisu na świadectwie ukończenia szkoły za działalność w wolontariacie
Regulamin wpisu szczególnych osiągnięć na świadectwie ukończenia szkoły
Regulamin korzystania z wyżywienia oraz stołówki
Regulamin postępowania w sytuacji wypadku zaistniałego na terenie zespołu szkolno-przedszkolnego dotyczący wszystkich osób przebywających na terenie zespołu
Regulamin dowożenia uczniów do szkoły
Regulamin korzystania z szafek szkolnych
Procedura dotycząca wyjścia na plac zabaw
Regulamin biblioteki
Procedura postępowania w przypadku złego samopoczucia ucznia
Regulamin korzystania z hali oraz wszystkich sal sportowych
Regulamin zachowania się uczniów podczas przerw
Regulamin wynajmu pomieszczeń
Procedura dotycząca zamykania wejść oraz przebywania obcych osób na terenie Szkoły
Procedura postępowania w związku z ryzykiem zakażenia koronawirusem
PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU SAMOOKALECZANIA SIĘ UCZNIA
Aa +
Aa -