Sekretariat
(22) 729-81-97
Email
sprusiec@nadarzyn.pl
Rusiec
ul. Osiedlowa 72
05-830 Nadarzyn

WYNIKI WYBORÓW DO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

UCZNIOWIE:

PRZEWODNICZĄCY SU: JAKUB KOZIEŁ 5A

ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO SU: NIKOLA KUŚMIERZAK 8B

SKARBNIK/PRZEWODNICZĄCY SEKCJI CHARYTATYWNEJ: LEON TOMASZEWSKI 6A

Skład sekcji charytatywnej: Wojciech Ratuszniak 7c,Szymon Bruski 7c,Antek Dzwonkowski 7c,Tadeusz Ciołek 6a,Borys Józefacki 7d,Oliwier Głowacki 6d,Ola Kozieł 7b,Natalia Kilińska 7b,Gabrysia Kwaśniewska7b,

SEKRETARZ/PRZEWODNICZĄCY SEKCJI KULTURALNEJ: ADAM KARMAZA 5A

Skład sekcji kulturalnej:Ania Napiórkowska 7d,Vlada Kyrychenko 7d,Ala Bazga 7a,Oliwia Mlekicka 7a,Julia Ciąćka 7a,Kasjana Zarychta 7a,Marta Ziółkowska 7a,Rozalia Brona 7a,

GRATULACJE!!!!!

OPIEKUNOWIE:
1.Ewelina Wasiluk – Przewodnicząca SU, koordynatorka działań SU,przewodnicząca sekcji charytatywnej,
2.Adrian Zabłocki- Z-ca Przewodniczącego SU,koordynator imprez i uroczystości szkolnych,
3.Damian Kornet – koordynator imprez językowych,
4.Maciej Kąkol – opiekun wolontariatu,koordynator imprez sportowych i pro-zdrowotnych,
5.Sebastian Sobczak – koordynator imprez sportowych i pro-zdrowotnych,
6.Katarzyna Ankiewicz-Kąkol: koordynatorka akcji pro-społecznych, kształtujących u uczniów postawy otwartości, szacunku dla innych i empatii, wsparcie w akcjach charytatywnych,
7.Mateusz Świątek:koordynator akcji patriotycznych i kulturalnych,
8.Anna Gomulińska:koordynatorka imprez językowych i sekcji charytatywnej, koordynatorka Szczęśliwego Numerka
9.Jacek Nowocień – opiekun Pocztu Sztandarowego,
10.Aneta Pyrgiel- prowadzenie gazetki SU, wsparcie w akcjach kulturalnych,
11.Joanna Bęza – koordynator imprez szkolnych i dni tematycznych w szkole,
12.Mariola Leszczyńska – koordynatorka akcji pro-społecznych, kształtujących u uczniów postawy otwartości, szacunku dla innych i empatii, wsparcie w akcjach charytatywnych,koordynatorka Szczęśliwego Numerka
13.Patrycja Rybak – koordynatorka sekcji wolontariatu,
14.Monika Zakrzewska – wsparcie w akcjach i imprezach szkolnych,

PODSUMOWANIE:

Bardzo dziękujemy za:

– wspaniałą atmosferę podczas debaty wyborczej, przygotowanie programów wyborczych,

– przedstawienie działań SU za poprzedni rok- uczennice 7d,

– wspólne rozmowy Pana Dyrektora Marka Dołęgi/Uczniów/Nauczycieli/Kandydatów do SU/ w kwestii działań na rzecz społeczności uczniowskiej i szkoły oraz rozwoju samorządności wśród uczniów,

– rozwijanie samodzielności, samodyscypliny, odpowiedzialność wśród dzieci i młodzieży oraz chęci współpracy i pomocy na rzecz potrzebujących,

– rozstrzygnięcie konkursu szkolnego na Najsympatyczniejszego Chłopaka w Szkole/koordynator p. A.Pyrgiel i uczennice z 8a,

wyniki:Eryk Busiło 8b, Jakub Bryła 8b, Jakub Kozieł 5a, Michał Łoboda 6b, Jakub Tokarski 8a

– przeliczenie głosów wyborczych – koordynator p.A.Zabłocki.

 

WSZYSTKICH CHĘTNYCH UCZNIÓW ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!!!!

Ewelina Wasiluk – Opiekun SU